Ny blog om sprog

31. januar 2010

Det kan være svært at skrive ens første indlæg på en hel ny blog. Jeg bruger denne lejlighed derfor for at forklare, at jeg:

· er englænder, men bor i København.

· ikke plejer at skrive særlig meget på dansk.

· ved det, at jeg laver rigtig mange fejl med mit dansk, både skriftligt og mundtligt.

· ønsker at bruge denne blog som mit eget ‘sprogkursus’, for at forbedre mit skriftlige dansk – og derfor har jeg valgt det som bloggens navn.

· planlægger at skrive om sprogbrug på dansk og engelsk, samt sprogundervisning og -indlæring.

· håber, at andre bliver involverede i at skrive indsigtsfulde og tankevækkende kommentarer.

· har det i sinde at skrive et nyt indlæg flere gange om ugen.

Ja, det var sådan set det. Vi ses snart igen!

David

2 kommentarer to “Ny blog om sprog”

  1. kryddersild Says:

    Held og lykke! Lyder som et godt projekt


Comments are closed.

